A New Blog Is Born*

‘Weer een blog?’ Jaja, ik hoor het je al denken… Maar ja, weer een blog, hier ben ik. In de afgelopen maanden is mijn interesse in zelf een blog schrijven gegroeid en na een groot jaar tientallen blogs te volgen en fangetrouw te lezen, start ik er zelf eentje. Ik ben er klaar voor, jullie ook? Hier is de eerste post en dan vooral om mezelf even voor te stellen.

Jane met naturelle make-up

Zo, dat ben ik: Jana, of Jane, een 21-jarige studente katholieke godsdienst en project kunstvakken. Op deze foto (van een jaartje geleden) draag ik heel naturelle make-up, en dat is wat ik meestal draag. Toch is dan ongeveer de liefde voor Beauty begonnen. Blogs zoeken, blogs lezen, internet afzoeken, magazines uitpluizen en naar de winkels hollen… The craziness bloeide en groeide. Mijn vriend, waar ik nu een paar jaar mee samen ben, keek toen nog geamuseerd toe. Dat is nu al wat minder het geval maar toch neemt hij mijn enthousiaste geratel over make-up, fashiontrends en nagellakervaringen voor lief *How sweet*.

Naast de liefde voor Beauty, heb ik nog veel meer Addictions… Ik hou van lezen, series en muziek. Mijn grootste verslavingen komen dus neer op nagellak, blogs en sociale media lezen, tv-series bekijken, muziek beluisteren en boeken verslinden. Oh, en chocolade, laten we die vooral niet vergeten! Wat jullie ook moeten weten, is dat ik een mens ben van ‘periodes’. Jep, ik kan de ene week helemaal gek zijn op ringen en de week daarna die dan afdanken en helemaal stapel lopen van statementnecklaces. De naam van de blog ‘Jane’s Addictions’ is redelijk neutraal, vanwege mijn vele verslavingen, lekker makkelijk. Plus, toen iemand met deze naam op de proppen kwam, was ik er helemaal weg van! Dus tadaam… Jane’s Addictions was born ;).

Natuurlijk ben ik wel een fulltime studente, wat enorm veel tijd opslokt maar hé, ik doe het on-ge-loof-lijk graag en ik moet nog een jaartje ongeveer. Ik hoop wel om hier meerdere keren per week, met enige regelmaat, een post te schrijven. Als jullie mij wat willen zeggen, vragen, mededelen, adviseren,… doe dat gerust! Dat vind ik zelfs zeer leuk. Tips, advies en comments zijn altijd welkom!

xoxo Jane

Geef een reactie

