Galénic Elancyl Ultra Hydrating Detoxifying Body Cream

Een hele mondvol voor een bodycream hé. Ik moét deze bodycream gewoon met jullie delen, dus hier volgt een reviewtje!

Image

Galénic is voor mij een redelijk onbekend merk, ik kreeg deze cadeau van iemand en daar ben ik héél blij om! Galénic belooft een mooie huid dankzij de rehydraterende bestanddelen, maar wat die precies zijn, wordt niet vermeld… Misschien in een van de andere talen die op de doos staan? Maar er wordt wel vermeld dat er klimop en muizenoor ( schrik niet, het is een plant 😉 ) in zit, wat voor een stimulerend en drainerend resultaat zou zorgen.

De creme heeft een witte, zachte textuur en smeert fijn uit. Het heeft een aangename en frisse geur die ik niet kan vergelijken met een ander, bekend geurtje helaas. Nu, ik gebruik deze creme als kuur. Kuur? Ja, als kuur. Ik gebruik hem als ik weer een hele droge huid heb, in de winter of nu, in de zomer als ik veel in de zon lig. Dan smeer ik me een drietal dagen helemaal in net voor ik ga slapen, en tadaam… Een babyzachte huid! Maar geen zorgen, je kan de creme ook gewoon een keertje aanbrengen, dan is je huid ook al superzacht, of gewoon elke dag.

Image

Image

Minpunten:
Als je je ingesmeerd hebt, voelt het allemaal nogal nat aan. Sommigen onder ons vinden dat geen punt, anderen weer wel, dus ik vermeld het maar bij minpunten.
Vervolgens vind ik ook de verpakking héél erg onaantrekkelijk, echt typisch farmaceutisch, vinden jullie ook niet?

Image

Pluspunten:
Heerlijke, frisse geur en een zachte textuur die makkelijk uitsmeert.
Het wérkt echt su-per-goed, je bent meteen heel zacht en blijft het ook. Ik heb echt een héle droge huid en moet dus dagelijks twee keer smeren, tenzij ik deze bodycreme gebruik, dan hoef ik maar een keertje en blijf ik ook echt dagenlang heel zacht.
Galénic Elancyl Ultra Hydrating Detoxifying Body Cream heeft als adviesprijs 25 euro, wat niet zo heel goedkoop of budgetproof is maar langs de andere kant ook wel heel goed meevalt. Het is een standaardverpakking van 200 ml en ik doe er al keilang mee, maar ben er wel zuinig op natuurlijk. Je kan de creme online kopen bij http://www.dermstore.com of gewoon eens rondneuzen op internet.

Een tip dus ;).

xoxo

Geef een reactie

