Gelish Nailpolish -SensatioNails-

Vandaag een korte review over Sensationails…

Voor mijn verjaardag gaf Boyfriend-lief mij een starterspakket van SensatioNails, hooray! Als nagellakaddict MOET ik deze trend eens proberen toch? Van gelnagels blijf ik liever weg, ik ken echt werkelijk niémand waarvan de nagels niet verprutst zijn door dat spul! Maar goed, ik las een paar blogs waar ze hun ervaringen met SensatioNails deelden en twijfelde daarna een grote twee weken of ik ze zou bestellen of niet… Boyfriend-lief besliste voor mij ;).
Image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Image

net gelakt

Image

nagels na 2 weken

Met goeie moed begon ik er aan… En wauw, wat een mooi resultaat! Ik had glossy, lichtroze nagels (Pink Chiffon) en het voelde best wel gek in het begin. In de zomervakantie werk ik een maand als verkoopster in een dames- en herenboetiek, mijn mooi gelakte nagels gingen altijd maar enkele uren mee… Maar dat is buiten deze gelish lak gerekend! De nagellak bleef twee weken héél goed zitten, zonder ook maar één chip, scheurtje,… Ik had enkel een heel klein beetje uitgroei, wat eigenlijk niet eens zo heel erg opviel of slordig stond (hoera voor traaggroeiende nagels).

Dus ik besloot om nieuwe kleurtjes te kopen, een coraille en een koffiekleurtje. Ik hield mijn hart vast om de gelish er af te halen, maar dat viel al bij al wel mee. Mijn nagels waren niet echt beschadigd, alleen heb ik door te hard met de removingtool te prutsen, een stukje zelf beschadigd. Maar de SensatioNailsnagellak gaat er echt wel héél makkelijk af: een removalwrap aanbrengen met een watje, doordrenkt in de nagellakremover (met aceton) en 15 minuutjes laten inwerken en tadaam… Je lak schilfert af en kan je er makkelijk afhalen.

Nu, ik bracht mijn tweede kleurtje aan: coral sunset, een coraille kleur. Een su-per-mooi kleurtje, ik ben er helemaal stapelgek op! Maar helaas, tijdens het afhalen van de gellak zette ik een serie op en was ik dus nog steeds aan het kijken tijdens het lakken van mijn nagels in het koraaloranjeroze lakje… Is dat de reden waarom ik nu wél een klein scheurtje heb in mijn nagel? Hmn, vast wel… Maareuh, het blijft wel heel mooi en netjes moet ik zeggen!

Image

Ik ben dus een GROTE fan van gelish nagellak! Ondertussen hoorde ik dat Essence met een budgetvriendelijke versie gelnnagellak op de markt komt ergens in augustus en in de winkel zag ik ook al dat andere, onbekendere merken er ook al hevig mee bezig zijn…

SensatioNails starterskit kost 69.95 euro en je kan er 10-12 keer je nagels mee lakken, dus dat komt uiteindelijk wel budgetproof uit he. De removalwraps en -tool zijn niet noodzakelijk, gewoon een rol aluminiumfolie en doormidden geknipte wattenschijfjes voldoen ook prima!

xoxo

Geef een reactie

