Shoplog (part 1) Bags,Clothing&Accessoires

Juli betekent solden, koopjes… Dus dat betekent dan weer dat we moeten, ja moeten, gaan shoppen! Al bij al heb ik mezelf écht heel hard ingehouden deze keer plus ik vond dat er weinig verrassend of mooie koopjes in de winkels hing… Jullie ook?

Afbeelding

Ik start met mijn eerste deel van deze shoplog, woohoo! Hier zie je alles eens samen… Ik zei toch dat het echt niet veel was?! 😉 Oké, hier gaan we:

AfbeeldingAfbeelding

Met deze baby’s begin ik! Ik liep gewoon even vlug voor het werk binnen in de C&A, daar kom ik dus echt nooit. Ik heb niet de hele winkel gedaan maar werd aangetrokken tot een grote bak vol handtassen. I love bags, dus dat was als een mot naar licht. De grote handtas met studs kostte 29 en was aan de helft van de prijs. Hij is superstoer en er kan lekker veel in! De clutch, dat was geen love at first sight, maar hé, wie kan een tasje laten liggen als hij nog 2.70 kost?

Van kleding kocht ik echt niet veel, ik zei al dat het zeer teleurstellend was. Daarbij komt nog dat ik zelf in een kledingzaak werk en dus maar weinig tijd om te shoppen had! Het haltertopje bovenaan komt van de Action (geweldige winkel), de twee floralshorts (wit met oranjetinten en een beachy blauwe met hawaïbloemenprint) komen daar ook van! Ze zitten zo comfy en de witte is eigenlijk wel heel chique als ik hem aanheb! Het gestreepte topje vond ik in de H&M en het Lady GaGa-shirt en de polkadotjeans zijn van JBC. A girl needs accessories, dus ik kocht deze… Voor een blingbling-addict kocht ik niet zoveel accessoires maar hé, ik koop die het hele jaar door dusja! Een stoere gouden met zwarte riem (C&A), drie pastelkleurige riempjes (de roze ben ik er vergeten bijzetten!) van…jaja, de Action, blingbling-oorhangers van de Pieces, een oorsteker van de Claires en dan nog twee kettinkjes van de H&M.
Afbeelding
Afbeelding

Dit was het dan…Coming up: Beauty & Lifestyle… Hebben jullie pareltjes gevonden in de solden?

xoxo

Geef een reactie

