Shoplog koopjes juli (part 2)

Ik beloofde het eerder al: het vervolg op mijn shoplog… Hier komen beauty en een klein deeltje lifestyle.

Image

Beauty… MAX heeft best wel fijne producten las ik overal, dus ik gokte (maar speelde toch op safe) door nagelproductjes te kopen. Twee bloknagelvijlen en een stampsetje. Iemand raadde me ook de make-up verwijderdoekjes aan van de Wibra, en ja hoor! Ren maar snel naar de Wibra om een heel voorraadje in te slaan want ze werken supergoed en kosten 69 cent! Elke keer als ik Kruidvat binnenloop, kom ik vast en zeker weer naar buiten met nagellak… Essence is lekker low-budget en goed voor mijn portemonnee…(ongeveer dan). Een Nude Glamlakje: 01 Hazelnut Creampie, twee Colour&Go’s: 113 Do you speak Love? en 122 Chic Reload, als laatste een Nail art Special effect topper: 02 Circus confetti. Daar naast zien jullie twee SensatioNailslakjes, ik kreeg de startersset cadeau voor mijn verjaardag halverwege juli. Ik besloot twee lakjes bij te kopen: Espresso Bean, een donker koffiekleurtje voor in de winter en Coral Sunset, een koraaloranje lakje voor in deze snikhete zomer! Dan een essence oogschaduw mono waar ik niet zo heel tevreden mee ben: 22 Blockbuster matt effect. Hij pigmenteert niet zoals ik wou, jammer maar dom van mezelf dat ik hem niet swatchte in de winkel! Onder het motto ‘let’s keep it low-budget’ kocht ik ook een ge-wel-dige body butter, ook van Action. Review volgt zéker nog! Ook de voetverzorgings—uh—dingetje kostte een euro (Wibra). Tenslotte, mijn eerste aankopen in de koopjesperiode: een bodycream en eau de toilette van Yves Rocher. Hmmmm, kokos ^^ smeert héél fijn uit en geurt superlekker! De eau de toilette geurt lekker naar mango… (jep jep, soms was ik precies een wandelend fruitmandje).

Image

Als laatste de meer naar categorie Lifestyle-aanleunende spullen: twee mandjes, een elastomapje, drie cursusblokken en een organizerschriftje. Allemaal van de Action natuurlijk. Wauw, wat was dit allemaal low-budget! En ik heb best wel weinig gekocht in vergelijking met vorige jaren… Natuurlijk was ik ook jarig in juli en dan krijg je ook heel wat. Ik som het even op: de SensatioNails starterskit + removaltool, twee L’Oréal nagellakjes, een timeForWood-zonnebril, een flashy roze handtas van s. Oliver, een topje, een bluetooth keyboard, een poster met foto’s en talloze kaartjes.

Hebben jullie veel koopjes gedaan?

xoxo Jane

 

Prijzen:
Action:
-gestreepte mand (klein): 2.19 euro
-gestreepte mand (groot): 2.99 euro
-haltertop: 3.99 euro
-floral short (2x): 3.99 (2x = 7.98)
-Max 2 nagelvijlen: 0.49 euro
-Coconut BodyCream: 1.29 euro
-3 cursusblokken: 2.46 euro (0.82/stuk)
-elastomapje: 0.95 euro
-subjectschrift met tabbladen: 1.29 euro
-pastelkleurige riempjes: 0.79 euro/stuk

C&A:
-riem: 3 euro (normaal 9 euro)
-handtas clutch zwart: 2.70 euro (normaal 9 euro)
-handtas groot studs: 14.50 euro (normaal 29)

H&M:
-ketting strik: 1 euro (normaal 6.95 euro)
-ketting fluoroze en zilver: 6 euro (normaal 12.95 euro)
-topje gestreept: 3 euro

Wibra:
-make-updoekjes: 0.65 euro
-voetverzorgingsborstel: 1 euro

SensatioNails:
-lakjes gellak 7.39 ml: 14.99 euro/stuk

Een gedachte over “Shoplog koopjes juli (part 2)

  1. Pingback: What’s in my bag Daily Uses + eConcept | Jane's Addictions

Geef een reactie

