What’s in my bag Daily Uses + eConcept

Hey

Ik kreeg de vraag of ik eens de productjes wou tonen die ik dagelijks gebruik. Nu heb ik eerlijk gezegd gewoon mijn handtas gekeerd en daar de producten uit gehaald die ik de laatste tijd vaak gebruik. Ik ben een persoon van ‘periodes’, wat wil zeggen dat ik een chocoladeperiode heb die dan plots omslaat naar een vanilleperiode bijvoorbeeld… 😀 Nu, hier zijn de producten:

Afbeelding

Achteraan zien jullie twee deodorants: eentje van FA Natural & Pure en dan eentje van Charlie. De laatste kocht ik in Londen, als mini, handig om in mijn kleine handtasje te stoppen. Waarom gebruik ik dagelijks twee verschillende deo’s? Ik zweet jammer genoeg heel snel en veel (zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben!) en de ene gebruik ik voor ik ga fietsen bijvoorbeeld en de andere als tussendoortje, gewoon om lekker te ruiken.

Daarnaast zien jullie een handcreme van Carrefour Discount, helaas is deze uit de rekken nu. Echt zonde want ik vind dit dé beste budgethandcreme ever! Nog een carrefourproductje is de lotion voor het gezicht. Ik gebruik deze in de ochtend, net voor ik mijn make-up aanbreng en net voor ik ga slapen, voor mijn nachtcreme. Het reinigt en geeft me een fris en schoon gevoel.

Afbeelding

ik gebruik natuurlijk meer make-up elke dag maar ik verander echt heel vaak van foundation en highlighter dus dat zet ik hier niet bij. Jullie zien een mascara van GOSH, in een bruine kleur. Hij is echt heel goed en ook voor diegenen die vaak last hebben van prikkende ogen is dit een goed alternatief! Daarvoor zien jullie mijn vastee lipbalm van HURRAW, een ecologisch merk dat ik koop bij eConcept, in Brugge. Een hele leuke winkel trouwens én…je kan online shoppen! (zie onderaan meer over deze winkel). Ik vind deze echt héérlijk, niet te vettig, smeert goed uit, en budgetproof (kost 4 euro). Het laat een subtiel rood kleurtje achter op mijn lippen. Verder gebruik ik echt ontzettend vaak mijn  nudekleurtjes als oogschaduw voor overdag. Het is perfect en neutraal als ik lesgeef, les volg of gewoon voor overdag. Ik gebruik meestal Essence maar ben nu op zoek naar een andere alldaybudgetversie oogschaduw, misschien E.L.F?

Afbeelding

Deze is toch een speciale vermelding waard: mijn Tangle Teezer. Heb je lange haren? Ook problemen na het kammen? Wel, dit is iets voor jou! (ik kan zo de verkoop in zeg!) Nadat je je haar doorborstelt hebt hiermee, blijft het lekker zacht en echt wel heel lang knoopvrij! Ik kreeg deze van Boyfriend-lief in Londen maar je kan ze genoeg online bestellen.

Verder heb ik nog mijn desinfecterende handgel van Myléne, gewoon omdat ik het handig vind. Het ruikt niet overdreven sterk en het droogt vlug. Ook mijn bodyspray en bodycreme van Yves Rocher staan hierbij. Ik vermeldde ze ook al eerder in mijn shoplog (https://addictionsofjane.wordpress.com/2013/08/04/shoplog-koopjes-juli-part-2/). Natuurlijk heb ik nog altijd andere producten die ik veel of bijna dagelijks gebruik: nachtcreme, dagcreme, foundation, highlighter,…

Wat hebben jullie allemaal in jullie tas zitten? Welke producten gebruik je dagelijks?

Ik vind het zelf altijd ontzettend leuk om nieuwe winkeltjes of webshops te vinden, dus vandaar nog een extra staartje bij deze blog:

eConcept is een ontzettend gave, originele winkel. Ze verkopen er (ontzettend veel) juwelen, leuke hebbedingetjes uit gerecycleerd materiaal, snoezige kaarten, geurstokjes,… en beautyproductjes! Ik ben al fan van het eerste uur en heb dus ook de evolutie meegemaakt. In de gekte van het ambachtelijk juwelen maken, werden ook zij overrompeld en ze besloten daar enigszins in mee te gaan. Persoonlijk vind ik dat ze nu wel héél veel juwelen verkopen, sommigen zijn echte kunstwerkjes (denk glasgeblazen ringen, cabouchons,…) anderen zijn gewoon zoals de zovelen. Hun beautyproducten zijn natuurlijk en eerlijk, je vindt er geen erge troep in en de prijzen zijn goed! Ik heb nog geen enkel beautyproduct gekocht bij eConcept dat tegenviel. Wel heb ik eens een goodiebag gewonnen, waar natuurlijke zeepjes in zaten, ze roken héél lekker maar ik gebruik dat niet zo graag. Dus liggen ze nu tussen mijn kleding in de kast, mmm! Ook de site is ondertussen grondig veranderd, ik ben geen liefhebber van de lay-out zoals die nu is (ik vond het sobere groen-witte veel beter passen bij het (e)concept) maar het gaat om de producten natuurlijk!

Je vindt eConcept in Brugge, maar zoals ik al zei: je kan online shoppen ook!

http://econcept-brugge.be/
https://www.facebook.com/econceptbrugge
https://twitter.com/EconceptBrugge

xoxo Jane

Geef een reactie

