nagellakremover makes me wanna…argh!

Ik lak mijn nagels heel heel héél vaak! Dus ben ik ook vaak in de weer met nagellakremover en watjes. Deze week besloot ik daar een einde aan te maken. Ik kocht een potje nail polish remover van het huismerk van Kruidvat. Het kost echt niet veel, 2,49  euro, en ik moet zeggen: ik ben zeer tevreden.

Afbeelding

Het potje zelf zegt:

Kruidvat Nail Polish Remover Quick & Easy reinigt gelakte nagels in een handomdraai. De toegevoegde glycerine en argan olie verzorgen bovendien de nagels en nagelriemen. Prettig is ook dat deze remover vrij is van aceton en aangenaam fruitig ruikt.

Ja, het reinigt mijn nagels in een handomdraai (letterlijk én figuurlijk dan!). Mijn nagels voelen niet uitgedroogd aan en ook mijn vingertopjes, waar ik wel schrik voor had, voelen niet droog aan. Toch gebruik ik standaard nog altijd een handcréme en mijn nagelriemolie nadat ik mijn nagellak van mijn nagels heb ‘gedraaid’. Fruitig zou ik de geur niet meteen noemen, zoet ja, en helemaal niet ‘nagellakremoverachtig’.

Afbeelding
Sorry, voor de onscherpe foto maar het ging nogal moeilijk…

Ik probeerde het ook al met glitternagellak en een glittertopcoat, want we weten allemaal hoe hard we op die prachtige lakjes vloeken als we ze eraf willen krijgen! En ik ben blij om te zeggen dat het ook werkt! Mijn tip: wrijf met je nagel ook eens op en neer langs de spons. Wel heb ik al de grote glitters op mijn vingers gehad, als ik het potje de beurt erna gebruikte maar dat is maar een kleintje!

Verder blijf ik nog met enkele vragen zitten (en jullie vast ook): wanneer weet ik dat ik het moet vervangen? Wanneer zie je dat het sponsje vies is? Zakt de nagellakremover naar beneden en moet ik het schudden? Zo ja, komt mijn ‘eerdere viezigheid’ dan niet mee naar boven?

Afbeelding

vverder kocht ik (eindelijk) de correctorpen van Essence, ook te koop in Kruidvat, 1,69 euro. deze pen bevat nailpolishremover en is door zijn penachtige uiteinde superhandig voor de ‘smossers’ onder ons! Even uitgeschoten? Geen probleem, je gaat er even over en het is weg! Het heeft nog drie vervangtopjes, wat wel nodig is, zoals je kunt zien…
Afbeelding

Superhandig deze twee hulpmiddeltjes!

xoxo Jane

Geef een reactie

