ELF lipgloss Bare & Bubblegum

Vorige week kocht ik twee glosses bij elf, dat was ik niet van plan geweest maar mijn vriendin kocht er eentje en ik kon ze eerlijk gezegd niet laten liggen… Ik kocht de ‘hoogglanzende gloss’ in de kleuren Bare en Bubblegum. Normaal ben ik niet zo’n grote fan van lipgloss, het plakt teveel en voor je het weet trek je constant haren van je lippen af. Maar, zoals ik al zei, ik ben een periodemens, dat wil zeggen dat ik in alles een periode heb, zo ook een lipglossperiode.
Afbeelding

Alles wat je bij elf bestelt, komt in een nette plastic-en-karton-verpakking, je weet wel, de soort verpakking die eigenlijk geheel overbodig is en meteen weggegooid wordt. Toch is het netjes en staan ook nog eens heel duidelijk de kleuren op de verpakking aangegeven. Op de achterkant van de verpakking krijg je nog eens de uitleg van het product, tips en een gebruiksaanwijzing.

Afbeelding
Sorry voor de blurry foto’s (again) maar ik vind mijn fototoestel echt nergens! eens vragen aan Boyfriendlief ;).

Dit zegt elf zelf over de gloss: ‘Ultratransparante gloss met de hoogglanzende microspiegelende technologie die licht weerkaatst. Verzacht de lippen met een verzorgende glans die urenlang houdt. Creëer die natuurlijke kleur voor natuurlijke, subtiele en mooie lippen! Inhoud 1,5 g.’

De gloss voelt inderdaad verzorgend aan, ook als het merendeel al weg is door te eten of te drinken. Mijn lippen voelen zacht en wat vettig aan, op een goeie manier. Ik koos nu wel voor twee redelijk nude kleurtjes, wat inderdaad een zeer natuurlijk effect geeft. De lipgloss is kleverig maar niet té nat en het is zeer fijn aanbrengen met het kwastje. Je moet even aan de onderkant draaien, waardoor de gloss omhoog komt, tussen de haartjes van het kwastje verschijnt en zo op je lippen te smeren is.
Afbeelding

Links zien jullie Bubblegum, een transparante lichtroze kleur die héérlijk zoet geurt (of verbeeld ik me dat gewoon?). Dit is mijn favo van het moment, zeker weten! Rechts heb ik even Bare geswatcht voor jullie, naar deze kleur was ik heel erg benieuwd. Het is een bruine nudekleur met heel veel shimmers in.

 

Bubblegum staat héél mooi en natuurlijk. De gloss glanst net genoeg en geeft mijn lippen een lichtere tint dan ze natuurlijk zijn. Ik ben fan! Hij smeert supergoed uit en gaat niet in de lijnen van mijn lippen zitten!

Bare, deze heeft veel shimmers en dat is ook duidelijk te zien nadat je het op je lippen smeert. Als ik hiervan teveel opdoe, dan gaat het gelooflijk in mijn groeven van mijn lippen zitten, wat voor een streperig effect zorgt. Hiervan doe ik dus maar een héél klein beetje op, gewoon om het wat te laten glanzen.

Zoals jullie wel merken hou ik erg van naturel en nude make-up. Bruinetinten, nudes en roze zijn totally mijn ding. Deze glosses zijn geslaagd voor de test en ik ben er superblij mee, want ze zijn enorm enorm enoooorm budgetproof. Ze kosten 1 euro per stuk, er zit 1,5 g in wat niet zo heel veel is. maar ik zag gisteren een filmpje waarin genoeg redenen gegeven werden om daar niet moeilijk over te doen!
(http://www.youtube.com/watch?v=1usT9C04Foc)

Zouden jullie deze glossjes kopen?

xoxo Jane

Geef een reactie

