Catrice Eve in Bloom herfstcollectie LE

In september komt Catrice met een heerlijke Limited edition herfstcollectie ‘Eve in Bloom’. De collectie doet me bijna –ja bijna- verlangen naar de herfst, maar laat ons nog heel even genieten van de zomer! Alle verpakkingen zijn heel erg girly, met bloemenprints en vrouwelijke kleuren. Catrice heeft altijd wel strakke verpakkingen vind ik, achja, het oog wil ook wat ;).

We beginnen met de producten die zéker op mijn want-list staan:

Image
Loose Moisturizing Highlighter (€ 5,59)

Deze losse poeder zorgt voor een licht glinsterend gloweffect op je gezicht en hals. Deze highlighter is verkrijgbaar in C01 Bloomynous, een zacht oudroze kleur.

Image
Ultimate Nail Lacquer (€ 2,99)

Catrice komt natuurlijk ook met nieuwe lakjes, vijf kleurtjes die de overstap van zomer naar herfst wat makkelijker maken. Nude, roze en koraal konden we deze zomer ook al dragen op onze nagels, maar deze zijn nét ietsje ‘herfstiger’. Daarbij komt ook nog een mooie rode kleur en een paars lakje. Mijn favorieten zijn C01 Bloomynous (lichte nudekleur), C04 rosebuddy (mooie rode kleur) en C05 Blossom me, Blossom You (koraal).

Verder ben ik best nieuwsgierig naar de nails in Bloom Foil (€ 2,39)
Image

Een folie die je op je nagels legt, bijwerkt met een vijl en zo heb je een leuke bloemenprint! Ik ben nieuwsgierig maar ik twijfel… Ik denk niet dat de folie zo goed houdt en het is toch wel zonde om het na enkele uren dragen er weer af te moeten prutsen, toch? Het heeft wel een hele leuke print, lekker kitsch!

Dan is er nog de Soft Duo Eyeshadow (€ 3,89)

Image
Een oogschaduwduo met twee op elkaar afgestemde kleuren. Het zijn drie duootjes: nude met twee bruine schaduwen, een groene met grasgroen en mosgroen en een bessenvariant met violet en paars. Zelf zou ik natuurlijk wel weer naar het nude-palette gaan maareuh…Ik heb nu zoveel nudekleurtjes dat ik toch maar even pas! C01 bloomynous, C02 Beauty Bouquet en C03 Bed of flowers.

Catrice komt ook altijd aandraven met oogpotloden, wat best oké is maar ik vind ze telkens niet zo heel erg vernieuwend. Powder Kajal (€ 1,99) Verkrijgbaar in C01 The Flower of Love en C02 Floralilac.
Image

Tenslotte is er nog de Lip and Cheek Cream (€ 3,99)
En hoe langer ik naar deze cream kijk, hoe meer ik zeg van ‘hmn, die wil ik ook wel in mijn winkelmandje!’. Het is volgens Catrice zelf een ‘must-have duo voor wangen en lippen’. En het zou de huid en de lippen niet uitdrogen. Deze kun je in drie verschillende kleuren krijgen: C01 Blossom Me, Blossom You, C02 Rosebuddy en C03 Bed Of Flowers. Ik ben fan van Blossom Me, Blossom You en Rosebuddy, maar dat zal ik toch eerst even moeten swatchen in de winkel hoor!

Image
Zijn jullie benieuwd naar de LE Eve in Bloom van Catrice?

xoxo Jane

Geef een reactie

