Essence Be Loud! september/oktober

Essence heeft ook al zijn herfscollectie ‘Be Loud!’ klaar, je kan die in Kruidvat (of Trekpleister) kopen vanaf september. Bij essence is camouflageprint helemaal hot deze herfst… Iedereen er klaar voor? Voorwaarts…MARS!

Image

Om alle make-up van deze Be Loud!-editie netjes op te bergen, is er het make-uptasje met camouflageprint. Je kunt het enkel in deze traditionele camouflagekleuren verkrijgen: 01 Totally Camouflage (€ 2,99)

Essence komt altijd met leuke oogschaduwmono’s en –quattro’s… Maar deze keer brengen ze leuke duo’s! Donkergroen, goudbeige of steengrijs? As glamourous als ik ben, ga ik resoluut voor Like a stone in the wall: de goud-beige variant. Maar er is ook 01 riot grrr-een en 03 rock the block.  (€ 2,39)

Image

Deze keer zitten er ook twee jumbo’s in de collectie: Jumbo Eye pencil en de Jumbo sheer stick. Het oogpotlood is verkrijgbaar in 01 I’m all riot. Wat goed past bij de oogschaduwduo’s 01 riot grrr-een en 03 rock the block. Hij zou ook waterproof zijn… Denken jullie dan ook aan regen terwijl je helemaal opgemaakt op de fiets zit? Juist ja…
De Jumbo sheer stick is een stick om je lippen wat kleur en glans te geven, verkrijgbaar in 01 pink me and 02 ap-ri(c)ot. Beide kosten € 2,59.

ImageImage

Opvallend is de multi colour blush… Is deze niet al eens uitgebracht maar dan zonder camouflageprintje??? Nuja, verkrijgbaar in weer twee kleurtjes: 01 ap-ri(c)ot en 02 pink me. (€ 3,39)

Image

And now my favourite part: NAILS!
essence be loud! –nail polish geeft ons weer dat olijfgroen en steengrijs zoals bij de andere producten, maar het is ook verkrijgbaar in een feloranje en een donkerpaars. (€ 1,89)

Image

Yes, yes, yes… een graffiti topper met de catchy naam: 01 not punky nor funky. Er zitten allerlei verschillende kleurtjes in deze topper en dat draag je naar mijn mening, het beste met een lichte nagellak. Deze topper ziet er op foto PRECIES hetzelfde uit als mijn andere essence confetti-topper: 02 Circus confetti… laat ons hopen dat het niet hetzelfde is, want ik ben helemaal gek op toppers!

Image
Tenslotte is er de nail art set (€ 2,99) met een duopen en enkele camouflagesjabloontjes… Hmn, hier ben ik niet zo gek op, maar misschien verrast het me wel?

Image
Essence be Loud!-collection is vanaf september tot halverwege oktober verkrijgbaar in Kruidvat en Trekpleister.

xoxo Jane

 

Geef een reactie

