shoplog catrice en essence

De voorbije weken kocht ik nogal wat spulletjes, onder het mom van ‘het is voor de blog’… uhuh… Ik shopte, zag en kocht! Benieuwd wat ik zo allemaal in mijn grijpgrage handen had en naar de kassa bracht?

Afbeelding

DΓ© Catrice All Round Concealer Palette

Ik zag deze al ontzettend vaak voorbijkomen, in oude en nieuwe verpakking. Iedereen vindt hem zo handig, dus die moest ik gewoon ein-de-lijk eens meenemen. Ik swatchte ze stiekem al eens, wauw de roze en groene concealer is heftig, dat zou moeten helpen? Groen zou de roodheid van je huid moeten weghalen, roze de donkere kringen verbergen de bruine kleurtjes werken als elke concealer: imperfecties verbergen (imperfect, wij?).

Afbeelding

Ik en nagellak, een gevaarlijke match… Ik kocht deze twee herfstkleurtjes, want brrr…wat is het plots ‘herfstig’ geworden! 124 Wanna say hello is een licht kanstanjebruine nagellak, can’t wait to wear this! Maar erg origineel is Essence niet in naamgeving, ik herinner me een ander bruin kleurtje met dezelfde naam… Foei Essence!

155 red ahead, is een zeer donkere dieprode kleur. Ik draag hem nu en vind hem heel leuk. Hij is op het eerste zicht donkerbruin maar er zit een dieprode schijn in. Love it!

Afbeelding

Sparkle sand effect colour&go.

Sand effect vind ik wat raars, een gekke structuur op je nagels hmn… maar in dit leuke rode kleurtje moest ik hem wel meenemen. 156 me&my lover is een felrode kleur met lots of glitter. Ik testte hem stiekem al eens op mijn pink, ik denk niet dat ik er kapot van ben… En rood wordt rozig… Not in a good way!

Afbeelding

Essence Longlasting Lipstick.

Hmn, dan toch maar meegenomen… In 2 kleurtjes maar liefst! Een nude-kleurtje en een koraaloranje…05 Dare to be nude en 01 Coral calling.

Ik kocht ook nog enkele cremes en nagellakjes van andere merken. verder kocht ik een heleboel ‘brol’, spullen die ik echt niet nodig had maar hey, ze zijn zo leuk, cheap, snoezig,… wat kan het voor kwaad…uhuhm.

xoxo Jane

5 gedachten over “shoplog catrice en essence

    • Ja? hoor en lees het zo vaak, zelf ben ik nog niet 100% overtuigd (ook nog maar een tweetal keer gebruikt…). misschien moet ik wat meer proberen πŸ˜‰

Geef een reactie

