Nectar of Nature voedend haarmasker

Een jaartje geleden werd Les Cosmétiques design Paris gelanceerd, een verzamelnaam voor verschillende beautylijnen van Carrefour. Het ging gepaard met een grootse actie waarbij je veel producten 2 + 1 gratis kon kopen. Les Cosmétiques bevat de Essentials-lijn, de Pro’s, Nectar of Nature gamma, Ultimate-lijn en de Science-lijn.

Image
foto is eigendom van Carrefour & Les cosmétiques.

Mijn favo tot nu toe: Nectar of Nature! Deze lijn is geïnspireerd op de natuur en het zijn allemaal gecertificeerde bioproducten! Fruit, kruiden, bloemen,… Mmm! De producten uit deze lijn zijn te herkennen aan hun vele kleurtjes gecombineerd met wit.

Image
foto is eigendom van Carrefour & Les cosmétiques.

Ik heb al een tijdje een bodycream en ik gebruik hem heel graag. De laatste tijd verzorg ik mijn haar heel goed en besteed ik er extra zorg aan. Hoe kan dat beter dan met een heerlijk haarmasker?

Nectar of Nature voedend maskers bestaat in drie samenstellingen: vijgen en rozenolie, mango en notenboter en tenslotte avocado en karité. Ik koos voor mango en notenboter, dat past goed bij mijn bodycream.

Image

De omschrijving is kort en bondig: ‘Voedend masker met mango en notenboter voor droog, beschadigd en dof haar.’ Alsook de gebruiksaanwijzing: ‘Aanbrengen na de shampoo op grondig gespoeld haar. Goed verdelen over de hele haardos. Laat 3 tot 5 min. inwerken. Zorgvuldig spoelen.’ Maar meer hoeft dat eigenlijk niet te zijn he ;).

Mijn haar voelde droog en stug aan, dus hup, na het wassen deed ik dit masker er op. Liet het even inwerken terwijl ik lustig mijn lijf scrubde (wat extra hard bij de cellulitisgebieden ofc 😉 ) en spoelde het weer uit. Wauw, wat een verschil! Mijn haar voelde zacht en fris aan! Het doorborstelen ging heel vlot en mijn haar bleef twee-drie dagen superzacht! En dan heb ik het nog niet eens over de geur gehad… Wauw, mmm, deze ruikt overheerlijk! Tijdens het aanbrengen en als mijn haar nog handdoeknat/droog was, rook ik vooral de mango. Eens mijn haar droog was, rook ik vooral de noten. die geur is moeilijk te beschrijven maar hij is pittig en aangenaam!

Image

Dit is de pot na een paar maand gebruiken door la Mama en mij… Toegegeven, ik ontdekte deze pot veel te laat! Schrik niet, de pot bevat 300 ml en je hebt echt niet zoveel nodig om je hele haardos te voorzien vand it goedje ;). Ik ‘schep’ met twee vingers wat op, verdeel dit over beide handen en ga zo door mijn haren. Tenslotte neem ik nog wat extra om mijn punten nog eens wat extra te verzorgen.

Nectar of Nature is bij de Carrefour te koop, dit haarmasker van 300 ml kost 3.29 euro. Je doet er best wel lang mee! Ik raad jullie dit masker zeker aan, zowel voor dof en droog haar als gewoon een extra boost aan je (toch al?) gezonde haar!

xoxo Jana

Geef een reactie

