The Green & The Grunge -Essence-

Groen… Not my fav colour…at all! Maar volgens Essence is het het kleurtje van het jaar. Dus, koopgeil als we zijn, namen we een potje groene nagellak mee. Stiekem onder het mom ‘groen heb ik nog niet’…

Image

The Green The Grunge ziet er uit zoals we gewoon zijn van Essence Colour&Go: glazen afgerond potje, gekleurd dopje en een fijne makkelijke kwast. De kleur doet me denken aan hulsttakjes en andere kerstspulletjes. De lak lakt fijn en smeert goed uit. Twee laagjes waren een must voor een goeie dekking maar een derde was absoluut niet nodig bij deze, terwijl ik soms wel twijfel bij andere Essence-lakjes  of ik nu wel of niet een derde laag zou aanbrengen.

Image

Het lakje heeft een mooie glossy afwerking en is heel creamy. Hier was hij helemaal droog, al lijkt dat niet zo, hij spiegelt zelfs mijn fototoestel! 😉

Image

The Green & The Grunge is een fijn kleurtje maar toch niet helemaal mijn ding, can’t help it: ik hou gewoon helemaal niet van groen! Je kan deze Colour of the year kopen in Kruidvat of Trekpleister voor 1.69 euro. Are you going green and grunge?

xoxo Jane

5 gedachten over “The Green & The Grunge -Essence-

    • Mijn favo-kleurtjes nagellak zijn ook redelijk safe hoor: wijnrood, alle tinten roze, nude-kleurtjes, zwart of donkerbruin… 😉

Geef een reactie

