Onverwachts cadeautje… -beautygifts-

In juli was ik jarig, 21 voor de nieuwsgierigen onder jullie, en mijn familie en vrienden hebben me behoorlijk verrast toen… Op mijn verjaardag zelf kwam ik ’s avonds thuis van het werken en ons terras was vrolijk versierd, ballonnen, slingers,… U know. Ik kreeg een halfuurtje om mij op te frissen en dan… Boyfriendlief was er, schoonouders to be, broer, zus, ouders en Yoice, (my other half brownie). Superverrassend, want ik had totaal niets door. Maar anyway, my other half brownie (every brownie needs a blondie and a half brownie) had me al een hele tijd ervoor uitgenodigd voor een weekendje. Haar ouders waren op reis en blabla, ik stond daar dus… Helemaal casual, doodgewerkt (haha) aan de voordeur, gedropped door Boyfriendlief. Haar ouders zaten gezellig in de zetel, maar ‘dedees’ had niets door en ging naar buiten… Vrolijke servetjes op de buitentafel en Yoice die toch wel wat giechelig was, nop nog steeds niets door… Tot ik bijna een lange gestalte wou aanvallen met desnoods de tuinstoel: SUPRISE!

Bijna al mijn goeie vrienden waren er, inclusief the boyfriends, maar ik miste nog een iemand. Ze kon niet komen, superjammer! Nuja, verder niet meer aan gedacht, tot ze vrijdag met een wit zakje voor mijn neus stond te zwaaien… Een verlaat verjaardagscadeau van een mede-beautista… Kan alleen maar super zijn, toch? Kijk je even mee?

Image
Een sneak-peak… Wat voor lekkers zit er in dat zakje?

Image
De gehele inhoud even mooi uitgestald…

Oh, wat een heerlijk cadeau! Zeker ook omdat het zo verrassend was, ik had het totaal niet meer verwacht (en ze hoefde ook echt niets te geven). Ik ben er superblij mee, ze is heel goed in cadeautjes kiezen en het feit dat we allebei nogal beauty-addict zijn, hielp ook wel…

Image

Dit deed me eerst denken aan Alice in Wonderland (remember het koekje ‘Eet mij’ en het flesje ‘Drink mij’? Deze goodies gaan mee in bad, als ik in bad ga… Want ik ga niet zo graag in bad, maar deze vlokken en het badzout laten me misschien veranderen van gedacht?

Image

The Bodyshop heeft heerlijke producten! Ik ben dolblij met deze douchegel en bijpassende bodymelk…mmm… Moringa, geen flauw idee wat het is, maar het ruikt zoet en fris! De douchegel schuimt lekker onder de douche en de bodymelk is heerlijk zacht. Van The BS kreeg ik ook een nieuwe flashy gele puff (soort badspons)… Net goed, want ik wou deze week om een nieuwe gaan!

Image

Essence mocht niet ontbreken, moet ze gedacht hebben. En gelukkig maar! Ik heb héél vaak héél lang zitten twijfelen bij het Essence-schap of ik nu wel of niet zo’n magnetic nails wou. Uiteindelijk heb ik ze niet gekocht, maar daar heb ik spijt van! De magneetjes vind ik niet meer terug in het schap, ze zijn altijd uitverkocht (oja?) maar de nagellakjes staan er wél! Dus hophop, ik MOET naar Kruidvat deze week!

Image

Weleda is een gekend merk, alleen heb ik er nog niets van… Oh pardon, hàd ik er nog niets van! De creamy bodywash ruikt super en de massageolie is heel ‘straf’ wat geur betreft. Ik hou wel van lekker geurende massageolie, dus deze wordt zeker nog gebruikt!

Image

Is dit niet het snoezigste flesje dat je al ooit gezien hebt? Ik alvast wel! Supercute en het parfum binnenin ruikt fabulous! Een druppeltje op mijn pols voor het slapengaan, mmm… Ik vraag me echt af welk parfum er binnen in zit, zal ik eens moeten vragen! De geur is heel klassevol en het ruikt zelfs ‘duur’… Het is een wat zwaarder parfum, ideaal voor ’s avonds/’s nachts!

Image

Image

Tenslotte zaten er nog een heleboel staaltjes in, I LOVE staaltjes! De perfecte kans om dingen eens uit te proberen voor je echt de volle pot betaalt! De staaltjes werden samengehouden door een uiltjes, deze gaat op mijn prikbord!

Dus nogmaals héél erg bedankt aan mijn lieve mede-beautista, die ik liever anoniem hou (zie dat jullie haar inpikken!).

xoxo Jane

3 gedachten over “Onverwachts cadeautje… -beautygifts-

  1. Jij had nog niks van Weleda? Schaam op jou! Ik ben opgekweekt met Weleda 🙂 Ik vind de douchegels heerlijk ruiken, maar (dat kan ook aan mij liggen) ik ruik nadien niets meer… Terwijl ik graag douchegels of -crèmes heb waar je hele dag nog van kan genieten…
    Ik heb al zo’n licht vermoeden over wie het gaat ^^

  2. Pingback: Weleda Pomegranate creamy bodywash | Jane's Addictions

Geef een reactie

