Yves Rocher Cacao collection handcrème

Yves Rocher heeft elk jaar een fijne, betaalbare eindejaarscollectie met nieuwigheden en lekkere geuren. Vorig jaar was ik helemaal into de chocolade-lijn, het jaar daarvoor was het sinas en chocolade (pimms-like!). Dit jaar is het weer met een chocoladetwist en mij hoor je niet klagen… De Cacao Collection heeft een handcrème met cacao en pistachenootjes… Klinkt lekker, maar smeert het ook lekker?

Afbeelding

Qua uitstraling kan ik enkel lovende woorden spreken, de verpakking is donkerbruin met gouden accenten. Het klinkt gek maar je krijgt al een winterse sfeer door enkel en alleen de tube vast te pakken! Op de verpakking staat heel duidelijk uit welke lijn hij komt en wat de crème allemaal bevat.
Afbeelding

De geur van de handcrème verraste me een beetje, ik had een sterke chocoladegeur verwacht. De geur is heel zoet maar doet mij aan marsepein denken, met een licht vleugje chocolade… Hij ruikt heerlijk en de geur blijft toch wel even hangen rond je handen, nadat je ze ingesmeerd hebt. Heerlijk vind ik dat! Doordat het zo’n zoete en warme geur is, vind ik dit toch wel een wintertopper!

Afbeelding

De crème smeert goed uit en voelt lekker verkoelend aan als je hem net uitsmeert. Hij hydrateert heel goed, en dat is te merken als je hem opdoet. Eerst voelen je handen heel koel en nat aan, maar de crème trekt goed en vlug in, dus don’t worry! Mijn handen blijven zacht, gevoed en gehydrateerd. Ik betrap mezelf erop dat ik zelfs af en toe eens aan mijn handen snuffel… hmn… 😉

Afbeelding

De handcrème kost 2.50 euro en is te koop bij alle Yves Rocherfilialen of via postorder. De Cacao Collection bevat niet enkel de combinatie cacao-pistache maar ook nog cacao-framboos en ook de cacao-sinaasappel is dit jaar weer van de partij. De collectie bevat handcrème, douchegel, bodycrème, handzeep en lippenbalsem. Voor de druvers onder ons is er zelfs een glitterdouchegel!

Ik ben echt laaiend enthousiast over deze handcrème, wie weet ren ik wel nog naar de yves Rocher om een paar tubes zodat ik ze cadeau kan doen…! 😉

xoxo Jane

Een gedachte over “Yves Rocher Cacao collection handcrème

Geef een reactie

