OOTD #1 Accessoirize me up

Voor de allereerste keer heb ik een OOTD voor jullie, of een Outfit Of The Day-post. In deze post laat ik gewoon even zien wat ik aanheb vandaag, misschien vinden jullie inspiratie of is er iets dat je geweldig vindt… Of het zegt jullie helemaal niets natuurlijk :D, dat kan ook! Ik besteed vooral aandacht voor de cheap-ass accessoires!

Image

Als student moet ik echt wel creatief zijn wat mijn budget betreft, daarom investeer ik graag in accessoires (jaja, zo leg ik mijn verslaving uit 😉 ). Gisteren kreeg ik de handtas cadeau waar ik enkele weken een grote crush op heb. Hij is zwart en heeft gouden details, oh I L.OV.E. goud gecombineerd met zwart (en wit, en roze, en en en … ). Ik moest vandaag op sollicitatiegesprek en op voorbereidend stagegesprek, ik besloot om beide in dagdagelijkse outfit te doen.

 Image

Like I said: accessoires maken je outfit! Ik investeer graag in verschillende accessoires en make-up omdat het dezelfde outfit helemaal anders kan maken wat ‘feel’ betreft. Deze handtas kreeg ik cadeau van BoyfriendLief, ik was meteen verliefd toen ik deze op de site zag. Ik dubte en twijfelde en net toen ik besloot dat ik hem zou kopen, zei BFL dat hij hem al gekocht had. A man knows what to buy! De handtas is heel classy, mooi afgewerkt en heel ruim. Ik hou van de elegante en moderne stijl van de handtas. Zo’n soort handtas had ik nog niet dus ik ben heel blij met deze aanwinst. Het heeft de typische Grace-bagvorm, denk aan Grace als in Grace Kelly. Je kan de tas kopen op MissyLou.be, hij kost 89 euro en verzending is gratis vanaf 49 euro.

 Image

Deze ketting vind ik ge-wel-dig! Ik kocht hem vorige week terwijl ik vlug eens binnensprong bij H&M. Goudkleurig, ik was meteen verkocht. Hij was dan ook nog eens mooi in sale, van 9.95 naar 5 euro! Die kon ik niet laten liggen dus! Ik vind hem heel mooi staan zo onder mijn kraagje en boven mijn bloes. Het geeft iets extra aan de outfit. Klein minpuntje is dat de kleinere plaatsjes (aan de zijkanten) vlug omgekeerd liggen, maar af en toe even voelen en ze weer goed draaien en problem solved!

 

 Image

Image

De oorbellen zijn eerder roségoudkleurig, maar je hebt ze ook in zilver en in geelgoud. Ze zijn van Victoria-juwelen en kosten denk ik iets rond de 20 euro. De armbanden zijn een mix, de middelste is van Action (very cheap) de andere vier van H&M (5 euro voor 5 goudkleurige en 5 zilverkleurige). Mijn nagellak is een van mijn favo’s van Essence, 155 Red ahead, en op mijn ringvinger heb ik een topcoat van Catrice, 45 Kitch me if you can. Zie je, die kleine details zijn vaak supercheap bij mij! De riem kocht ik deze zomer bij C&A (zie onderstaande foto) en kostte me echt bijna niets! De riem is een stiekem detail, het zwart en goudkleurige komt terug in mijn handtas alsook het afwisselende qua textuur (leer en ketting).

 Image

 Image

De witte mantel komt van Mango, vorig jaar gekocht maar die droeg ik niet vaak. Nu heb ik hem uit de kast gehaald en draag ik hem bijna elke dag! De jeans is van Esprit, de witte transparante bloes van H&M en het witte topje (met bh ingewerkt!) heb ik al van deze zomer en geen flauw idee waar ik het gehaald heb! Mijn schoenen kocht ik vorige week en waren een koopje! De zwart met paarse details, button-down is van Vero moda, ik heb deze al een tijdje!

xoxo

Jane

2 gedachten over “OOTD #1 Accessoirize me up

Geef een reactie

