En de winnaar is…

Afbeelding

Eindelijk is het zover, het doel van 100 facebooklikers was al een weekje gehaald, de 25 BlogLovers ook… Ik telde en turfde, zette alle naampjes op twee vellen papier, knippen als een gek en vlug alles dichtvouwen en een doosje in! Mijn zusje wou wel de Onschuldige Hand zijn en na wat geroefel in de doos nam ze er een papiertje uit…

Afbeelding

Afbeelding

De winnares van de goedgevulde Secret Goodiebag is… Ilse! Proficiat Ilse!

Afbeelding

Omdat iedereen zo enthousiast was en velen onder jullie zo’n mooie complimenten gaven over de blog en mijn schrijfstijl (in plaats van de gebruikelijke ‘ik wil winnen want ik heb het nodig, ik ben ziek of mijn konijn is net gestorven’). Daarom heb ik nog twee kleine pakjes (geen goodiebags maar echt een cadeautje) gemaakt voor nog twee andere likers.

Afbeelding

Dat vond mijn zusje wel leuk en happy happy nam ze er nog twee papiertjes uit, de pakjes gaan naar Maiité en Carola! Proficiat!

Afbeelding

De Goodiebag is gevuld met mijn favorieten (sommige all-time fav’s en ook trendy spulletjes van nu) op vlak van mijn Addictions. Omdat het een Secret Goodiebag was en is, houd ik de inhoud nog even geheim tot Ilse de Goodiebag ontvangen heeft. Daarna volgt er een blogpost met alle goodies en de eerste reacties van Ilse, en haar superblije en enthousiaste dochter.

Bedankt aan iedereen die deelnam aan de Give Away en voor de mooie complimentjes en de vele steun! De volgende Give Away is voor het 1-jarige bestaan van Jane’s Addictions!

Omwille van de privacy werden de achternamen niet vermeld van de winnaressen.

xoxo Jane

5 gedachten over “En de winnaar is…

Geef een reactie

