5 euro Diva’s

Image

Ik zit in mijn eigen ‘Golden Age’, ik hou van alles wat goud- of roségoudkleurig is! Ik hou van hoe de gouden accessoires mijn huid en haarkleur warmer laten lijken en het ziet er gewoon goed uit! Ik heb al enkele maanden roségoudkleurige oorhangers van Victoria Juwelen en ben aan het uitbreiden met statement necklaces, fijnere oorbellen, leuke goudkleurige armbandjes, een fijn enkelbandje,… En nu twee horloges van 5 euro Diva’s!

5 Euro diva’s is een Nederlandse webshop die superleuke fashiontrendaccessoires verkoopt aan een leuk prijsje! Zoals de naam al doet vermoeden verkopen ze leuke armbanden, kettingen, sjaals, ringen, oorbellen,… aan 5 euro!

Een tijdje geleden lanceerden ze de 2x 5 euro-categorie, leuke horloges die je kon kopen voor 10 euro. Nu komt daar nog een andere luxe categorie bij: 4x 5 euro. Ik kocht twee horloges uit de 2x 5 euro-categorie: een gelgoudkleurige en een roségoudkleurige.

Image

De betaling liet op zich wachten en ik kreeg een verwittiging in mijn mailbox, een béétje in paniek mailde ik terug dat ik wel al gestort had maar dat het dus blijkbaar nog niet aangekomen was en of ik mijn spulletjes nog kon krijgen dan? Een vriendelijke mail terug, dat de spulletjes opzij lagen voor me en zodra de centjes op de rekening waren, ze de post op gingen.

Enkele dagen later had ik dus inderdaad een leuk pakketje! Het was dun verpakt en kon dus door de brievenbus, het zat in een stevige bubbeltjesenveloppe en was genoeg gefrankeerd. Ik had 3 euro verzending bijbetaald omdat het een verzending naar het buitenland was.

Image

De horloges zaten ook nog eens verpakt in plastic en dan nog eens in een ‘zakje’ van bubbelplastic. Goed en stevig verpakt dus!

Image

Image

Image

De horloges zijn van redelijke kwaliteit en wegen niet te zwaar maar zeker zwaarder dan ik had verwacht. Helaas zijn ze voor mij veel te groot dus moet ik nog naar de horlogemaker om er een paar schakels te laten uithalen. Het slot is de klassieke vouwslot die je kan ‘klikken’ in elkaar. Ik vind dat wel een makkelijke manier van sluiten.

Image

Ik betaalde 20 euro voor beide horloges en 3 euro verzending, daar komt straks nog de kosten bij voor de schakels in het bandje maar uiteindelijk kom ik veel goedkoper uit dan wanneer ik ongeveer dezelfde horloges in de winkel zou kopen. 5 Euro Diva’s heeft heel wat leuks en ik heb er een paar favo’s bijzitten, helaas moet de portefeuille even op de knip want er komen een aantal speciale gelegenheden aan waar ik cadeautjes of wat lekkers voor moet kopen.

Image

Dit zegt 5 Euro Diva’s zelf:
Wij zijn speciaal voor jullie op zoek gegaan naar de leukste fashionmusthaves, geïnspireerd op de laatste trends. Met een gevarieerd assortiment aan kettingen, armbanden, oorbellen, ringen, siliconen horloges, sjaals en hoesjes kun jij je modehartje ophalen! Maar dat is nog niet alles… alle deze items worden aangeboden voor een musthaveprijsje van slechts €5!
 Mijn favo’s:

ImageImageImage

Ketting en oorbellen, beide 5 euro.
Magneetarmband in bruin, 10 euro.

Bedankt voor de goeie, correcte service 5 Euro Diva’s! Fijne webshop!
http://www.5eurodivas.nl/

xoxo Jane

2 gedachten over “5 euro Diva’s

  1. WOAH, ik houd van horloges! Mijne ging laatst.. i mean like a few month ago kapot. Opzoek naar een nieuwe, ze zien er goed uit. Jammer dat ze te groot zijn, kan je die schakels er niet zelf tussenuit halen? Had ik namelijk ook gedaan. 🙂 Scheelt toch weer een bezoekje aan de juwelier!

    • Haha, dus nog op zoek naar een leuke?;-)
      Hmn, zou dat lukken? Zou niet weten hoe ik er het best aan kan beginnen… Maar zou inderdaad een bezoekje sparen!

Geef een reactie

