Because a girl likes it sweet, sweeter, sweetest…badsuiker!

Ik ga nooit in bad, nee echt nooit of ja, zelden, heel zelden. Misschien 1 à 2 keer per jaar? En dan meestal omdat ik denk : ‘hé, vrouwen gaan graag in bad, ik probeer het nog eens…’. Daar schrikken jullie van he? 😉 Ik ben een douche-mens, oh wat kan ik genieten van een douche… Maar goed, als ik in bad ga, wil ik het wel wat specialer dan me gewoon in heet water te laten zakken…

Wat speciale olie, een halve fles bubbels of een bruisbal… Maar de laatste keer gebruikte ik badsuiker, en yay, I liked it. Badsuiker, say what? Jep, badsuiker. Badzout kennen we allemaal, dat is het meest bekende denk ik. Badzout zijn fijne korrels zout die je in je bad strooit voor een heerlijke geur of een kalmerend effect.

Image

Gelijkaardig is er de badsuiker, dat zijn meestal iets grovere korrels. Badsuiker staat bekend om de weldaad die het doet voor je huid. Waar zout nogal droog is, verwent suiker je lichaam. Ik dacht altijd dat dit hetzelfde was, maar een dame uit een klein soapwinkeltje maakte het verschil duidelijk aan me. Als je kijkt naar de ingrediënten, zal je ook zien dat er geen zout zit in de badsuiker. Klinkt misschien evident maar it looks the same so it is the same, dacht ik.

Image
Badsuiker, Lolita Lempicka
Prijs: 40 € – per pot van 120 g
Verkrijgbaar in parfumerieën en grootwarenhuizen

Heel vaak kan je de badsuiker ook gebruiken als heerlijke scrub, terwijl dat niet meteen aangeraden is om te doen met badzout, tenzij je daarna nog je huid insmeert met een rijke olie. Ik ben overtuigd van badsuiker, maar ga toch liever in de douche… 😀

Gebruik jij badzout of badsuiker?

xoxo

3 gedachten over “Because a girl likes it sweet, sweeter, sweetest…badsuiker!

Geef een reactie

