Review Secret Goodiebag -gastreview-

Een tijdje terug gaf ik een Secret Goodiebag weg omdat Jane’s Addictions een halfjaartje online stond. Jullie liketen, deelden, blogloveden erop los. De winnares van de Goodiebag was Ilse, zij deelde de goodies met haar dochter, Sien. Hieronder hun review, aangevuld met foto’s die ik genomen heb en een paar die Ilse zelf genomen heeft. Helemaal onderaan vinden jullie nog eens een overzichtje van de producten in de Secret Goodiebag. Maar ook alvast bedankt voor jullie enthousiasme! Deze zomer misschien nog eentje om het eenjarig bestaan te vieren? 😉 xoxo Jane
Image

Ilse: Al maandenlang volgen we Jane’s blog. Zelf heb ik hem ontdekt via Facebook en nadien heb ik er mijn dochter attent op gemaakt. Ik hou vooral van de vlotte schrijfwijze van Jane, de vele budgetvriendelijke crèmes die Jane voor ons uittest en er haar eerlijke mening over neerzet. Of ze het goed vindt of niet, Jane steekt het niet weg. Wat de lezer er zelf mee doet, dat kunnen we voor onszelf uitmaken, maar ik heb meer dan eens een product op mijn verlanglijstje gezet dat Jane besproken had. Mijn dochter is verzot op nagellakjes, en meer dan eens komen die aan bod op de blog (al is dat niet altijd goed voor mijn portemonnee, want hoe meer Jane over nagellakjes schrijft, hoe groter dochter haar collectie aan het worden is).

Toen was er DE wedstrijd, wat heerlijk, om een goodiebag te kunnen winnen, een goodiebag gevuld met producten die Jane goed vindt, producten die Jane aanraadt…

Je moest er wel wat voor doen, niet zo maar ‘vind ik leuk klikken’ (al had je dan al 1 kans) nee, hoe actiever je was, hoe meer je likete, hoe meer je deelde…, hoe meer kansen je kreeg om de goodiebag te winnen. En dat zullen mijn familie en vrienden geweten hebben! Ik likete, deelde en riep op om volgeling te worden dat het een lieve lust was, en als ik het niet deed, deed dochterlief het wel op haar prikbord. Op deze manier zullen we heel wat kansen samengeraapt hebben en zo de kans op een goediebag net iets groter gemaakt, hebben, al blijft het geluk hebben. Want iemand met 1 kans kon evengoed als winnaar uit de bus komen.

We keken uit naar de 25ste januari, naar de dag van de grote trekking, en ohhh wat hield Jane er de spanning in! Tot plots de verlossende foto tevoorschijn kwam, ik had gewonnen, ik ja ik of toch wij, want dochterlief stond even hard te jubelen als ik, misschien nog een stuk harder…

Snel onze adres en kiala-gegevens doorgegeven, en toen begon het wachten, het lange wachten, het wel heeeeeeeel lang wachten. Jane heeft ons netjes op de hoogte gehouden, maar kiala bleef ontzettend stil, weken en weken niets, niets te zien op mijn account, niets te zien bij Jane, regelmatig moest ik eens naar het kialapunt en daar kreeg ik steeds te horen, geen pakje van Jane voor jou….

Eerst heb je een beetje ergernis ( niet tegenover Jane, maar tegenover kiala). Daarna word je wat ongeduldig, en tot slot berust je je erin dat het pakje verloren is gegaan en dat je gewoon keihard pech hebt gehad.

foto genomen door Ilse, de doos.

foto genomen door Ilse, de doos.

Maar dat was buiten Jane gerekend, want Jane zorgde ervoor dat wij alsnog een pakje kregen. Dit keer vlotte kiala wel, en hadden we het na een paar dagen in ons bezit. Maar dan moest ik wachten, ik had namelijk dochterlief beloofd dat we het samen gingen opendoen, en dus moest ik geduld hebben. Gelukkig stond dochterlief te springen om de inhoud te zien, en kwam ze de dag zelf kijken.

foto genomen door Ilse, de brief.

foto genomen door Ilse, de brief.

Wat was me dat een verrassing van formaat, de doos zat voller dat ik had verwacht, dit was niet zomaar een goodiebag met een paar producten, nee dit was een heel goed gevulde goodiebag!

Het eerste dat me opviel was de doos waarin het verpakt zat, de doos had zelfs een leuk papiertje gekregen, en dan een brief, een heel lange brief, waarin de productjes besproken werden, en wat Jane er van vond, of wat ze zelf leuk vond.

Image

En dan de lipbutter, toen stond ik te jubelen! De lipbutter was er een van de Action die Jane had besproken in een blogpost. Eentje die zo hoog op mijn verlanglijstje stond, en ik nog niet had, omdat ik nog niet naar de Action geraakt was. Het volgende dat ik zag ( dochter zag ondertussen heel wat andere dingen)  was de ook besproken crème van Yves Rocher, YES dacht ik toen, nog ene van op mijn lijstje.

En thee, heel wat verschillende smaken thee, en chocolaatjes… En ohhhhh een scentchip, das iets dat ik zo heerlijk vind, een scentchip in een brander en genieten van een heerlijke geur.

Image

Wat ik niet kende is badsuiker, dat is iets dat voor ons zo onbekend is, en waar ik wel wat meer over wil weten, ik zal dus eens op zoek moeten gaan op Jane’s blog, of ze dit al besproken heeft of niet, en anders is er nog altijd nonkel Google .( zag ik ondertussen net dat Jane deze al besproken heeft).

Lezen, een hobby van me, en in het pakket zat een boek over juwelen maken en een prachtig zelfgemaakt armbandje, da’s iets waar ik me nog eens kan in verdiepen.

Image

Misschien toch even zeggen, dat de meeste van de producten een normaal formaat hadden, het is niet zo dat de hele goodiebag gevuld was met stalen. Nee, een pot crème van 200 ml, een doosje lipbutter zoals hij in de winkel te koop is, een douchegel ( wake me) in vol formaat , een douchegel van Yves Rocher, nee op een paar dingen na, was alles in normaal formaat, Waar we wel mini’s van kregen zijn crèmes van Vichy, 3 maar liefst, handig om eens uit te proberen of in de handtas te steken bij een dagje weg En een mini-tube tandpasta, heel handig voor een nachtje weg.

Image

Voor de mannen zat er een heel grote tube gel in. En wat voor een grappig moment zorgde was een oogmasker met 10 more minutes, o ja, 10 more minutes kan iedereen inderdaad wel gebruiken.

Maar dat zijn dingen die mijn dochter wel zal bespreken, ik kan alleen maar bevestigen wat jullie nu al door zullen hebben, wij zijn helemaal fan van deze goodiebag. Hij is heel gevarieerd, met producten in hun normale volume. Voor ons zijn vele dingen nog ongekend, en kunnen we dankzij deze goodiebag dingen uitproberen die we anders allicht niet zouden kopen. Ik vond het het lange wachten, meer dan waard, de lange wachttijd was te wijten aan problemen met kiala, en lag niet bij Jane, en als er in de toekomst nog eens een prijs te winnen valt, kan ik jullie alleen maar aanraden om deel te nemen

Laat ik nu maar eens het woord geven aan mijn dochter, die al heel wat uitgetest heeft…

Foto gemaakt door Ilse, inhoud doos.

Foto gemaakt door Ilse, inhoud doos.

Sien: Mijn mama en ik hebben eerlijk de goodiebag verdeeld. Nu ja, eerlijk… Ik ga schrijven over de spulletjes die ik langs mijn kant geschoven heb en waarvan ik met volle teugen geniet.

Eerst en vooral heb ik het oogmaskertje gekozen omdat ik dat echt supertof vind. Het is iets dat ik al zo graag zelf had willen kopen, maar uiteindelijk toch nooit deed. Nu het in de goodiebag zit, hoef ik niet meer te twijfelen of ik het zou meenemen of niet. Ik ben al van plan om het mee te nemen op kamp, waar we vaak siësta houden (een middagdutje) want het is soms moeilijk slapen als het buiten nog niet donker is. Ook de tekst erbij vind ik super, 10 more minutes. Dat is iets dat ik heel vaak zeg!

Image

Vervolgens koos ik voor de nagellakjes, aangezien ik verzot ben op nagellakjes! Ik heb zelf als een aardige collectie en bij deze is die dus mooi uitgebreid. Er zit een mooie rode lak bij, met kleine glittertjes in, een donkerpaarse, een gouden, een soort bordeaux-achtige lak en tenslotte een lichtpaarse met glittertjes. Natuurlijk testte ik ze al eens uit, en het pigment is fantastisch. Ze dekken allemaal mooi na twee lagen, al hadden de twee rode en donkerpaarse zelfs niet echt een tweede laag nodig. De lichtpaarse vind ik fantastisch. Het paars valt helemaal niet zo hard op, waardoor je alleen maar kleine glittertjes hebt op je nagel. Ideaal voor mensen die van glitters houden, maar het niet graag al te opvallend hebben. Natuurlijk was het dan ook vanzelfsprekend dat ik koos voor de nagellakdroger. Dit vind ik superhandig. Gedaan met het lange wachten of het eindeloos blazen, in de hoop dat je nagels sneller drogen. Het enige dat je moet doen, is je vers gelakte nagels onder de droger houden en drukken op de bodem. Hierdoor blaast er koude lucht op je nagel, waardoor je nagels sneller drogen. En Jane was zo lief om er al batterijtjes in te steken, waardoor ik het meteen kon uittesten!

Image

Toen koos ik voor de tandpasta. Het is een kleine tube, wat ik heel praktisch vind om ergens mee naar toe te nemen. Meer plaats in je toilettas voor een lipstick extra dus! Dit weekend gaan we met de leiding van de jeugdbeweging op leidingsweekend dus neem ik deze kleine tube mee! Meer dan genoeg voor twee personen voor een heel weekend.

Dan koos ik voor het armbandje dat Jane zelf gemaakt had. Ik vond het een zeer tof armbandje, en plezant dat ze daar haar tijd had in gestoken! Zeker in de verpakking. Het zat in een plastieken zakje met een leuk kartonnetje, versierd met bloemetjes, net zoals in een winkel! Zo zie je maar dat Jane oog heeft voor detail :D!

Image

Dan kwamen de producten van Essence. Ik ben een zeer grote fan van het merk, dus claimde ik al snel al deze producten op. Eerst en vooral heb je de my skin van Essence. Dit is een crème voor op het gezicht en vind ik een superproduct. Als ik het opsmeer, heb ik het gevoel alsof het mijn huid verfrist. Het is ook een product dat ik nog nooit had zien staan in de winkel, dus ben ik Jane eeuwig dankbaar om dit in de goodiebag te steken! Dan heb je twee lipglosses van Essence, meer bepaald een Berry kleurtje en een nude kleurtje. Beiden hebben ze een matte look, wat ik wel heel tof vind. Het Berry kleurtje vind ik zeer opvallend en gewaagd, eentje dat ik zelf nooit zou kopen, omdat ik daar niet echt het lef voor heb. Maar nu ik hem gekregen heb, zal ik hem zeker en vast eens aandoen! Het nude kleurtje is al meer iets voor mij. De laatste tijd draag ik graag wat kleur op mijn lippen, maar heb ik het liefst van al wat onopvallende kleurtjes. Deze zal ik dus zeker en vast veel dragen! Dan heb je een gel tint lipgloss, in een rood kleurtje. Deze vind ik wel heel leuk, de tube ziet er zeer opvallend uit, maar als je hem op je lippen doet, laat hij een zachte, rode gloss achter. Wederom een heel tof product dus! Dan heb je de Apple Pie lipgloss. Eentje die al zeer lang op mijn verlanglijstje stond, maar die jammer genoeg nooit in de winkel lag – of eentje die al helemaal open geprutst is en al half leeg is – en eindelijk heb ik hem! De smaak van de lipgloss is fantastisch en ook het uitzicht ziet er heel mooi uit. Een nude kleurtje met kleine glinsters in, ideaal dus om te dragen op een gewone doorsnee dag. Dan schoof ik de eyeliner van NYC langs mijn kant. Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede eyeliner, die gemakkelijk zijn om mee te werken, niet te dik werken en een mooie zwarte kleur hebben. En deze eyeliner blijkt het allemaal te hebben. Het is een eyeliner dat komt in een potje met een kwastje, en het is heel gemakkelijk om ermee te werken. Je kan er dunne lijntjes mee maken en makkelijk bijwerken indien nodig en is heerlijk zwart. Als hij opgedroogd is, is het een mooi, mat en zwart lijntje. Een fantastisch product.

Image

Ten slotte nam ik ook de haargel mee, voor mijn vriend. Mijn papa gebruikt dit niet, en mijn broer gebruikt alleen maar wax in zijn haar, dus kreeg mijn vriend deze tube. Hij is er zeer tevreden over, en draagt hem regelmatig (ik zag hem net nog wat gel in zijn haar doen van deze tube, voor hij vertrok om zijn leden te gaan inschrijven voor kamp ). Ik vind het vooral een pluspunt dat het zo’n grote tube is, deze zal lekker lang meegaan! Mijn conclusie is dus dat Jane fantastische producten in haar goodiebag gestoken heeft. Eén voor één zijn prachtig, en werken heel goed! Het is een zeer mooi gevulde goodiebag, waarvoor ik Jane zeer dankbaar ben! Bedankt om deze winactie te organiseren, en om er zo een mooie goodiebag van te maken. En bedankt om ons de kans te geven hier een artikel over te maken. Ik zou zeggen; keep up the good work!

Eerst en vooral bedankt Sien en Ilse om een geweldige -en uitgebreide- review te schrijven en natuurlijk voor jullie deelname! 😀 Ik overloop nog eens kort de inhoud van de Goodiebag;

Image

Lipbutter – Action – (ongeveer 1,50 euro)
My Skin dagcréme – Essence – (1,99 euro)
Applepie lipgloss – Essence – (1 euro)
gel tint – Essence – (1,99 euro)
stay matte’s – Essence – (1,99 per stuk)
Long lasting polish – Hema – (2,50 euro)
Liquid Sand-lakje – Essence – (1, 69 euro)
lakje bruin – PUPA – (6,35 euro)
paarse lakjes- Yves Rocher – (3,30 per stuk)
gouden lakje – Catrice – (2,69 euro)
liquid eyeliner – NYC – (2,49 euro)
masker – at home – (12,95 euro)
boek hedendaagse sieradentechnieken – Librero – (8,95 euro)
douchegel Wake me! – Bourjois – (3,50 euro)
haargel – L’Oreal – (ongeveer 10 euro dacht ik)
douchegel – Yves Rocher – (3 euro)
badsuiker – zeepwinkeltje – (4, 95 euro)
nagellakdrogertje – sweetbeauty.nl – (9,99 euro excl. batterijen)
scentchip – scentchips – (40-50 cent voor 1)
Pure Calmille crème – Yves Rocher – (5,90 euro)
dag- en nachtcrèmestaaltjes – Vichy –
mini-tube tandpasta – Oral B – (1 euro)
thee en chocolaatjes
armband – CarmabelleJane, zelfgemaakt – (waarde van 4 euro)

xoxo Jane

3 gedachten over “Review Secret Goodiebag -gastreview-

Geef een reactie

