(web)shop tip: Glamodiosa

Gisteren ging ik samen met schoonmama-to-be (hoewel we er nog steeds niet uit zijn hoe we elkaar nu moeten noemen en voorstellen…) naar een ladies event: Lady Sunday. De naam vind ik wel bedacht, het doet me denken aan lazy sunday voor ladies… Op de Lady Sunday stonden een heleboel standjes, gaande van juwelen en kleding, tot Tupperware en speciale zeepjes. Op de bovenverdieping stonden dan nog een paar standjes rond haar- en huidverzorging. Je kon daar je haren laten opsteken of een gezichtsbehandeling laten doen. Bij binnenkomst vond ik meteen een bekende, Glamodiosa.

Image
Glamodiosa is een leuke winkel met handtassen, juwelen, sjaals,… Ik ben al een tijdje fan op Facebook maar heb er nog nooit iets gekocht. Heel fijn dus om de producten eens real life te zien!

Image
Image

 

ImageImage

Ik werd helemaal hebberig van al dat moois! Maar best of all: er hingen een heleboel mooie sjaals! En nog beter: allemaal tussen de 5 en 12 euro! Schoonmama-to-be en ik hadden het moeilijk om te kiezen maar kozen toch elk een sjaal. Zij een knallende blauwe met oranje en gifgele retro-accenten, ik een neutrale met beige, zachtgroen en blauw. Aan de kassa kregen we dan nog eens te horen dat er 10% korting was op alle producten, een speciale beursprijs zeg maar. Schoonmama-to-be betaalde mijn sjaal, een klein cadeautje, dankje Els! 😉 Onze sjalen kostten elk 6 euro, min de korting was dat dus slechts 5,40!

Image
Image
Wat vinden jullie? Deze sjaal vind ik heel vrouwelijk, elegant en sober. Een buitenbeentje in mijn groeiende felgekleurde sjaalstash! Ik was al een tijdje op zoek naar een heel neutrale, overal mee te combineren sjaal zonder dat hij echt saai was. Mission accomplished!

Image
Waarom vertel ik jullie over een standje op een kleinschalige beurs? Omdat Glamodiosa echt de moeite waard is om eens te bezoeken, vind ik! De winkel bevindt zich in Assebroek maar  je kan de winkel en zijn goodies ook bekijken via  facebook. De prijzen zijn echt de moeite en de kwaliteit is super! Hieronder nog enkele van mijn favoriete goodies van Glamodiosa. (Ik maakte deze 6 foto’s niet zelf, ik goot ze alleen in de collage). xoxo Jane

Glamodiosa_collaga

Geef een reactie

