Another Blogging TAG

Ik las deze tag al een paar keer en ik vind hem echt ontzettend leuk. Hij gaat over mijn blog in het algemeen en niet enkel over beauty of over mijn favoriete ditjes en datjes. Ik besloot deze met jullie te delen, neem hem gerust zelf over en veel plezier met lezen! 😀

logo1

Wat zou je aan je eigen blog willen verbeteren en wat wil je zeker zo houden?

Momenteel zou ik vooral de foto’s en originaliteit aan posts willen veranderen. Ik doe mijn best om goeie, kwalitatieve foto’s te maken. Mijn vriend gaf me met kerst een Nikon cadeau, daarvoor maakte ik mijn foto’s met mijn telefoon of met ons huis-tuin-keukentoestelletje. Ik probeer meer te experimenteren met mijn foto’s en hopelijk zo een leuke en kwalitatieve stijl te krijgen. Verder wil ik aan de originaliteit van mijn posts werken, misschien dat ik eens een instagrampost, een quotepost of personal post publiceer. Nu zijn het vooral beautyblogs.

Doe je alles voor je blog alleen?

Ja, ik schrijf zelf mijn artikels, maak mijn eigen foto’s en verzorg zelf alle andere dingen die erbij komen kijken. Het bedenken van onderwerpen,  interessante events uitzoeken, … Als mijn blog zo blijft lopen als nu, ben ik van plan om er een ‘échte’ site van te maken en dan zal ik wel eens heel lief naar BoyfriendLief moeten kijken :D.

DSCN5803

Welk cijfer zou je je eigen blog geven?

Een 6 denk ik… Een voldoende maar ook niet meer dan dat. Ik weet dat ik nog heel veel kan verbeteren aan mijn blog en ik ben daarom ook heel dankbaar voor elk klein beetje feedback dat ik krijg van jullie.  Ik ben sowieso nooit echt tevreden, het kan altijd beter. Daarom doe ik ook mijn best om af en toe eens na te denken hoe ik de site kan opkrikken, vooral kwalitatief gezien.

Verdien je geld met bloggen?

Nee, niets. Integendeel het kost me eigenlijk best wel vele geld! Maar dat vind ik ook normaal in dit stadium, mijn blog is echt nog een baby en daarin moet je investeren. Echt fulltime verdienen met mijn blog, dat zie ik niet gebeuren.

DSCN6871

Wat vind je een nadeel van bloggen, als je iets zou moeten kiezen? Of: heb je wel iets minder leuks meegemaakt door je blog?

De prestatiedruk, denk ik. Maar dat hoor ik wel vaker bij bloggers dus I guess it’s a bloggerthing ;). Verder vond ik het minder leuk dat een meisje, dat zelf een blog had, mij nogal afbrak. Ik schreef geen goeie posts, ik maakte veel schrijffouten, mijn foto’s waren belachelijk en ik was totaal niet interessant. Dat doet toch even pijn…

bigboldcurl11
Waardoor blijf jij hangen op een blog en wanneer klik je weg?

Ik klik weg zodra ik spellingfouten ontdek, oké, zelf zondig ik ook wel eens maar op sommige blogs is het echt wel te erg voor woorden. Andere blogs, proberen het dan in het Engels, daar heb ik begrip en bewondering voor maar dan gebruiken ze to-too door elkaar… Jammer maar dan ben ik weg! Ik blijf hangen als er mooie foto’s staan en er inhoudelijk sterke artikels op de blog staan. Persoonlijkheid en een leuke schrijfstijl zijn ook een pluspunt! Leuk als je merkt dat de blogger Engelse slang gebruikt of bepaalde uitdrukkingen, hier en daar een glimp van hun privéleven zonder dat alles uitgebreid verteld wordt.

Heb je mensen leren kennen door het bloggen? Zo ja, wie bijvoorbeeld?

Nee, niet persoonlijk maar door mijn blog heb ik zo wel hier en daar een blogger die ik nu ook op facebook volg.

DSCN6872

Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let je op bij de informatie die je deelt op je blog?

Ja, ik vind wel dat het moet kunnen… Zelf zeg ik wel eens of ik een goeie of slechte dag gehad heb, hoe het in mijn studies gaat, … Ook belangrijke dagen zoals verjaardagen, speciale dagen, … deel ik wel eens. Mijn familie en vrienden vermeld ik ook soms, mijn vriend is BoyfriendLief bijvoorbeeld en soms vermeld ik mijn vrienden met hun koosnaampje of voluit. Ik let er wel op om niet too much personal info te geven want je moet toch wel wat voorzichtig zijn op internet.

OOTD1_5

Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou je blog zich dan ontwikkelen, volgens jou? Wanneer zou je stoppen?

Ja, ik hoop en denk nog lang te bloggen, ik hou er echt van! Verder hoop ik dat mijn blog nog wat groter wordt, zodat er ook mee ruitdaging voor mij inzit en meer interessante dingen voor jullie. Het zou fijn zijn om de blog enige bekendheid te geven. Ik zou stoppen met de blog als ik echt helemaal geen tijd meer zou hebben of als er alleen maar negatieve reacties zouden komen. Het zou in beide gevallen met pijn in het hart zijn maar ja, dan zou ik dus stoppen.

Zou je je blog verwijderen in ruil voor 50.000 euro?

Nee, echt niet! 😀 Al is 50 000 wel véél geld, maar nee! 😀 No way!

DSCN6876
Welke dingen gebruik jij om te bloggen?

Momenteel mijn oude laptop een Acer Aspire, mijn fototoestel: een Nikon Coolpix L820 en verder de oldskoolstuff: balpen, notitieboekje,… Mijn foto’s bewerk ik, of ja het is meer een touch up en mijn naam erbij zetten, met photoshop.

Vonden jullie het leuk om eens een TAG te lezen? Als je de tag leuk vond, neem hem gerust over op je eigen blog! Seeya! xoxo

2 gedachten over “Another Blogging TAG

  1. GURL, je leest de passie! Althans, ik vind dat je heel positief overkomt, dus die chick moet niet zieken. Plus, negen van de tien keer is men geïntimideerd door jou, waardoor ze op je gaan haten. Zelfs bloggers doen dat. ANYWAY, laat ze lekker doodvallen. :’) Hell no, ik zou ook niet mijn blog verwijderen hoor! Ondanks dat het veel geld is, maar aan de andere kant, nee. Still no. xD

    • Haha Thanks! 😉
      ‘Ondanks dat het veel geld is, maar aan de andere kant, nee. Still no. xD’ Same reaction :D, maar dat zal voor veel bloggers wel gelden 😀 xoxo

Geef een reactie

