Update!

Ik heb het gigadruk, en niet alleen met personal stuff en mijn vakantiebaantje, nee ook met bloggen. Of toch het ‘achter de schermen’ gedeelte. Mailverkeer met persbureaus, het uittesten van heel wat goodies, het oefenen op fotograferen en iets leuks bedenken voor het 1-jarige bestaan van Jane’s Addictions…

taartje

Ik ben ook meer bezig met het organiseren en vooruitschrijven van blogposts want alleen zo voorkom ik die stillere periodes, hoop ik. Dus, vanaf morgen, mogen jullie je aan een Jane-overload verwachten, be prepared ;).

Jullie zijn ook altijd welkom op de facebookpagina, mijn persoonlijke instagram of mijn twitter.

xoxo Jane

Een gedachte over “Update!

Geef een reactie

