Extra: blogpostplanning

Ik heb een heuse planning uitgedokterd, ben op zoek gegaan naar een gastblogger en heb al heel wat goodies gezocht en getest. Met het nieuwe schooljaar ben ook ik er weer helemaal klaar voor!

Vanaf vandaag gaat de volgende regeling van start, ik hoop dat het zo wat makkelijker is voor jullie (en ook voor mij) en dat er wat geregeldheid in zit. Vanaf nu komt er elke maandag, dinsdag, vrijdag en zondag een artikel online. Op donderdag is er of een extra artikel of een vraag via de social media (twitter en facebook). Elke maandag is ManicMonday, waarbij gegarandeerd een nagellakje voorbijkomt.

Vanaf 14 september gaat er een gastblogger van start, hier op Jane’s Addictions: Yoice. Jullie hebben haar misschien hier en daar al eens zien voorbijkomen in een van mijn posts maar vanaf nu gaat zij ook, om de twee weken, een gastblogpost schrijven. De andere zondagen komt er een Addicted to Snaps of een extra artikel online.

Ik heb er alvast zin in, jullie ook? Hieronder nog eens overzichtelijk de blogplanning.

Veel liefs
xoxo

Jane

 

maandag : ManicMonday
dinsdag: een blogpost, review, event, persberichtje …donderdag : een vraag op de social media (facebook en twitter) of een extra artikel op de blog
vrijdag: een blogpost, review, event, persbericht,…
zondag: een gastblogpost van Yoice of een Addicted to Snaps/extra artikel

3 gedachten over “Extra: blogpostplanning

    • Normaal ik ook, maar de vraag komt er van lezers en het is misschien wel goed voor mezelf ook ;). Een beetje structuur in mijn chaotisch bovenverdiep 😉 xoxo

Geef een reactie

