Yoice’ tips voor een geslaagde Girlsnight!

Dit is de eerste blogpost van Yoice. De komende weken zal Yoice een blogpost schrijven op zondag (schrikkelend). Deze week geeft ze ons tips and tricks voor een geslaagde Girlsnight.  Pen en papier bij de hand om een checklist te maken? 😉

Ooeeh, spannend om mijn eerste blogpost te schrijven. Het is dan ook nog eens lang geleden dat ik effectief iets heb geschreven wat anderen zouden lezen. Maar ik verheug me er wel op! Ik heb nachten wakker gelegen over een onderwerp voor deze blogpost. Van informatica tot make-up, naar interessante apps tot kleding. Maar de beslissing lag eigenlijk voor de hand: Girlsnight. Dit weekend bij Yoice!!

Alle elementen voor een niet te vergeten girlsnight:

Yoice1

* Drinks. Samen gezellig een cocktail samenstellen is niet altijd even makkelijk, maar wel entertaining. Na wat experimenten met ananas, Bacardi en 7 up, terug naar de klassieker: fruitsap ,witte Rum en Papago (een soort van Passoa). Verder doen rosé wijn en cassis het ook altijd geweldig.

IMG_20140913_211307
Yoice23

* Foods. Wat apperitiefhapjes met zalm, kaas, toastjes en een assortiment nootjes slaat niemand af.
Vergeet ook geen klein voorgerechtje zoals scampi’s à la curry. Dit was bij mij een groot succes!!
Het is altijd fijn om meer tijd met je gasten door te brengen, dan de hele avond aan het fornuis te staan. Daarom had ik gekozen voor een eenvoudige, maar heerlijke lasagne. De kers op de taart is natuurlijk het dessert! In mijn geval een sublieme moelleux. Slecht voor de lijn, maar goed voor het happinessgehalte!

Yoice4

* Wellness. Gezichtsmaskertjes, nagellakjes, scrubs, verzorging en make-up zorgen voor een complete beautyexperience. Zorg er wel voor dat je genoeg tijd hebt om al deze dingen te doen. Het is jammer mocht er iemand met één gelakte hand vertrekken ;).
Tip: voor de gezichtsmaskertjes kies je best een peel off. Ietsje makkelijker in gebruik..

* Films. In ons geval een horror: Paranormal Activity. Maar natuurlijk zijn chickflicks ook een absolute aanrader. The Notebook en Moulin Rouge zijn echte toppers.

Yoice5

Drinks, check. Food, check. Welness, zo goed als check (zie foto…). Film, check. We zouden zeggen: een geslaagde girlsnight. Jammer genoeg was onze girlsnight niet volledig, we misten nog onze 3de partner in crime…

Noot: Alle gebruikte foto’s zijn genomen door Yoice.

3 gedachten over “Yoice’ tips voor een geslaagde Girlsnight!

Plaats een reactie