Valentijn bij The BodyShop

Valentijn, geen enkele feestdag is meliger dan deze maar ook ik moet toegeven dat ik stiekem de roodgekleurde etalages bewonder als ik door de stad loop. Vandaag liep ik even binnen bij The Bodyshop, en ik kan daar gewoonweg niet buiten zonder iets mee te nemen. Mijn winkel, dan bedoel ik het The Bodyshopfiliaal in Brugge, doet vaak hele leuke acties bij speciale gelegenheden (een surprisebag tijdens de braderieweek bijvoorbeeld, fikse korting rond Moederdag,…). Zo ook nu met Valentijn. Er zijn Valentinebags te koop, de Bag Small kost €19 en heeft een waarde van €40. Ik kocht de grote Valentinebag voor €29 en deze bevat maar liefst voor €60 aan producten! Ik leende onderstaande foto van hun facebookpagina, de verkoopster op de foto vind ik zelf altijd heel mooi opgemaakt en ze is heel vriendelijk (dat mag ook gezegd worden!) zij doet volgens mij ook de facebookpagina.

Deze foto is gemaakt door en voor TBS Brugge, ik heb deze foto van de facebookpagina.

Big & Small Valentine Surprise bag

Ik zag deze actie op de facebookpagina van ‘mijn’ TBS-filiaal, het is dus een initiatief van dit filiaal. Héél fijn en het werkt volgens mij ook wel want ik was geprikkeld! Toen ik thuiskwam wou mijn mama meteen weten wat erin zat, dus hup openmaken maar!

DSCN8664 Valentinebag

Het zakje vind ik mooi, het is zwart papier en heeft een rood lintje en wat hartjes erop.Het zou dus ook perfect precies zoals het is, als valentijnscadeau gegeven kunnen worden, is dat niet makkelijk heren? 😉

Inhoud Valentinebag

Het verrassingszakje zat goed vol met maar liefst 7 fullsize producten!

DSCN8671 bodybutter en oil

DSCN8674 try-out

Ik ben sowieso altijd blij met een bodybutter van TBS, kokos deze keer… Ik vind kokos lekkerder ruiken in de zomer dan nu, dus deze zal ik nog even sparen tot het wat warmer wordt. De dry oil kende ik niet. Het is een zogenaamde beautifying oil, dat is een ‘droge’ olie die normaal heel snel intrekt. Ik probeerde het al even op mijn hand, ik heb een droge huid in de winter dus zo’n beautifying oil is dan mooi meegenomen. De geur die vrijkwam was goddelijk, mmm aardbei! De olie trekt inderdaad heel vlug in en laat een mooie ‘glow’ achter. Een uurtje later is mijn hand nog steeds heel soepel en zacht.

DSCN8669 DSCN8667

De passievrucht douchegel heb ik al eens gekocht voor mijn mama, als onderdeel van een kerstcadeautje. Als ze hem gebruikt heeft, geurt de hele badkamer nog lang naar passievrucht maar de geur blijft niet lang op de huid hangen, wat zij wel jammer vindt. De puff zit vaak in de surprisebags maar ik weet niet hoeveel dit kost, ik gok op een euro of 2-3.

DSCN8676 bodymist

Ook met de bodymist ben ik heel blij, dit heb ik nog nooit gekocht bij TBS en nu krijg ik de kans om het voor weinig geld eens te proberen. Hij ruikt voor mij héérlijk maar ik houd van de geur van shea. Hij verstuift heel sterk maar de geur is heel subtiel. Hij is ook helemaal niet vettig, maar juist heel licht. Deze ga ik dus een tijdje testen en als ik daar tevreden van ben, zal ik er zeker nog een paar geurtjes bijhalen!

DSCN8678   DSCN8679
lip swatch

De Love Gloss kon natuurlijk niet ontbreken bij een Valentijnsbag natuurlijk! Mijn zakje bevatte de kleur 02 Golden Coral, ik heb er geen idee van of dat in elk zakje zo is of niet. Ik schrok eerst toen ik de gloss zag, ik ben niet zo voor bruine lipgloss omdat het mij gewoon niet staat. Ik swatchte hem ondertussen vlug even op mijn hand en daar was hij gelukkig heel licht. Als ik hem eens op mijn lippen draag, zien jullie wel een foto verschijnen op instagram. Ik kreeg ook een lipbalm van de lijn Born Lippy in de geur watermeloen, ook heel zomers!

DSCN8686 overzichtje

Ik kocht deze bag dus voor 29 euro, de waarde ervan zou 60 euro moeten zijn… Let’s check? Ik zocht via de TBS-website, van de producten die ik niet terugvind, probeerde ik de prijzen te achterhalen via reviews.

Bodybutter kokosnoot: 16 euro
Beautifying oil strawberry: 10 euro
Showergel passionfruit: 3.5 euro denk ik
puff: geen idee, ik gok 2-3 euro?
Bodymist: 10 euroLove gloss: 10 euro
Born Lippy watermelon: 3 euro vond ik op internet, maar vind het niet terug op de website van TBS zelf

Dat is dan een totaal van 54,50 euro. Niet de beloofde 60 maar wél een prachtig koopje als je er maar 29 euro voor betaalde! Ik ben best tevreden van de inhoud van de Valentine bag, het verrassingseffect en de verpakking doen voor mij ook al heel veel. En jullie? Kopen jullie soms zo’n verrassingspakketje?

xoxo Jane

6 gedachten over “Valentijn bij The BodyShop

Geef een reactie

